Testimoni

"Saya berumur 78 tahun, menetap di Sibu & pengasas Joo Hin Multifreight. Selepas mengambil Agel EXO, UMI & OHM, saya mula terasa kesan yang ketara selepas tempoh seminggu. Saya meneruskan pengambilan produk & dalam tempoh tidak sampai sebulan, saya telah merasai beberapa perubahan:

  • Stamina menjadi lebih baik & lebih bertenaga
  • Saya boleh menonton televisyen (saya tidak boleh melakukannya sejak bertahun-tahun kerana mata akan berair setiap kali fokus kepada sesuatu)
  • Saya boleh makan buah durian tanpa berasa panas
  • Selera makan bertambah baik

Sekarang saya giat memperkenalkan menggalakkan rakan-rakan saya menggunakan produk Agel."

- Madam Lee Nam Ngia, Sibu, Malaysia-


"Agel's gel suspension technology provides 99% absorption of all the nutrients suspended in a 20ml 'rip & sip' easily portable packing for immediate use. A kidney stone dissolving tablet taken by me was found in my toilet bowl the next day intact with the company's name still embossed on it! That's what I love about taking Agel's gel nutrients because not only it taste good, nothing goes to waste too! I am please to recommend Agel products to everyone"

- Dr KS Rupan, MBBS (Mysore), Malaysia-


"Apa yang boleh saya katakan di sini, dengan izin Allah, hidup saya mula berubah sejak beberapa bulan yang lepas & saya berasa lebih sihat & bertenaga. Saya pernah menjalani pemindahan buah pinggang 3 tahun lepas & sentiasa berasa letih tetapi dengan mengambil EXO, UMI setiap hari & OHM (kadang-kadang), saya kembali aktif dalam aktiviti harian. Sekarang saya sering bertemu dengan rakan-rakan & kenalan perniagaan, berkongsi & menyebarkan kehebatan produk Agel & pelan ganjarannya."

- Mohd Ridzwan Ariff & Tunku Rafidah Mustapha, KL, Malaysia-

Tiada ulasan: